آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی اندروید

پیوندهای روزانه

فونت فارسی وزیر ، رایگان و اوپن سورس

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ

به نام خدا

با سلام

یکی از دردسرهای اساسی ما برای طراحی زیبا انتخاب یک فونت مناسب هست. چند وقتی هست که فونت ایران سنس سریف دارای شهرت خاصی شده و انصافا هم دارای زیبایی و خوانیی به خصوصی می باشد.

اما این فونت به صورت تجاری و غیر رایگان می باشد (البته هیچ اشکالی نداره و خودم هم خرید کردم و ازش استفاده می کنم).

در اینجا قصد دارم که یک فونت بسیار زیبا،استاندارد و خوانایی رو بهتون معرفی میکنم که هم به صورت رایگان عرضه شده و هم اوپن سورس.


بله، فونت زیبای وزیر که نسخه دومش هم منتشر شده و بسیار خوانایی دلنیشینی داره.

برای دیدن جزئیات بیشتر و دانلود فونت به گیتهاب فونت برید:

مشاهده برگه

مشاهده نحوه استفاده در وب






نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی